نامه اردنی ها به سیدحسن نصرالله؛

دفاع از نظام سوریه یک تکلیف واجب است/به شما افتخار می کنیم

دفاع از نظام سوریه یک تکلیف واجب است/به شما افتخار می کنیم

89 شخصیت سیاسی، نظامی و دانشگاهی اردن با ارسال نامه ای به دبیرکل حزب الله لبنان ضمن قدردانی از موضع این جنبش در قبال سوریه اعلام کردند که دفاع از نظام سوریه یک تکلیف واجب است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، 89 شخصیت اردنی با ارسال نامه ای به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان عید مقاومت و آزادی لبنان در سال 2000 از چنگال اشغالگران قدس را تبریک گفتند. این شخصیت های اردنی شامل افراد نظامی از عشایر مختلف، اعضای فعلی و سابق پارلمان و شخصیت های دانشگاهی هستند.

در این نامه حمایت حزب الله از نظام سوریه تایید و اعلام شده است دفاع از نظام سوریه یک تکلیف واجب است. این شخصیت های اردنی افزودند: ما نمایندگان هیئت های مردمی و ملی اردن هستیم و به برادران خود در حزب الله و مقاومت لبنان و مردم این کشور پیروزی مقاومت قهرمانانه علیه دشمن صهیونیست و مزدوران آن در سال 2000 و آزاد سازی اغلب اراضی لبنان از یوغ اشغال صهیونیست ها را تبریک می گوییم. آزاد سازی که به حاکمیت لبنان آسیبی نرساند و بدون تسلیم شدن در برابر خوسته های آمریکا و اسرائیل در معاهده هایی ننگین صورت گرفت.

در این نامه آمده است : ما به موضع شجاعانه ای که در سالروز عید مقاومت و آزادی لبنان اتخاذ کردید و صراحتا مشارکت و همراهی خود را با ارتش سوریه در مقابله با حملات وحشیانه تروریست های تکفیری حملاتی که مورد حمایت آمریکا، ترکیه، کشورهای حاشیه خلیج فارس و اسرائیل است، اعلام کردید افتخار می کنیم.

شخصیت های مذکور در پایان نامه اعلام کردند: این مشارکت یک واجب حتمی است که تمام نیروهای ملی کشورهای عربی باید به آن عمل کنند و در دفاع از مقاومت، پایداری و زندگی مدنی و چند حزبی در سوریه به پا خیزند.

کد خبر 2065586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha